Känner mig hemsk !

Just för tillfället känner jag mig hemsk !
Är faktiskt väldigt jobbigt att bröstmjölken börjar rinna direkt när man kommit ur duschen.
Man känner sig aldrig ren, utan bara äcklig ..
Jag har ju överskott av mjölk också , de på BB ville att jag skulle börja sälja bröstmjölk.
Men det är inget jag har tid för, sitta och pumpa när man har en bebis att ta hand om ?
Känner mig fortfarande "fet" eller hur man ska uttrycka sig.. eller i oform kan jag väl säga istället.
Ställde mig på vågen i morse och jag har faktiskt gått ner jätte mycket, nu väger jag bara 52.4 kg.
Jag vill förändra mig lite, jag vill kunna känna mig vacker. Den dagen den kommer väl, man är ju ganska slut och så i början.
Har funderat på att sätta i löshår snart igen, med clips så jag inte sliter på håret.
Ja vi får se ..


Kommentarer
Postat av: jenka

Tack ^^, Du jag känner nog med dig till viss del, även fast jag inte gått upp mkt känner man sig "fet" och klumpig.. kan ju knappt ta på mig sockar själv :P

Ibland kan ja "få för" mig att det är en tjej, eller det känns så ibland.. men ja tror det är en kille ändå. Det spelar ju självklart ingen roll, men ja vill ha rätt sen i slutet, haha jag får låtsas som ja vet sen när det är fött! :D Men jag känner lite att eftersom pappa dog prec, vill man ha en kille ja, du förstår nog, och att min syster har två tjejer. Men min sambos syster har två söner så då vill man ha en tjej, just för att det inte finns :D haha, hon/han blir två könat :P Ne jag ska inte säga så, då kanske det blir det :O

2009-03-12 @ 12:02:16
URL: http://liljen.blogg.se/
Postat av: jennie

Men elina, du har alltid varit fin!

2009-03-12 @ 13:48:21
URL: http://hafstad.devote.se
Postat av: jessica

Du går ner i vikt när du ammar & drf måste du äta en hel del mat med..=p så vikten behöver du inte oroa dig för när du ammar..

2009-03-12 @ 15:33:03
Postat av: Mamma

Gumman...du är varken ful,fet eller äcklig...du är jätte fin för att ha fått barn, o du har gått ner alldelles FÖR mycket i vikt, man går ner när man ammar men du måste trycka i dig ännu mer mat,vet att du äter mycket men du absolut inte gå ner mer....att bröstmjölken rinner efter duschen...ja men det går till ett underbarn i alla fall...o då är det värt det! Ni båda är så jätte duktiga på allting,o det du inte vet tar du reda på!!

2009-03-18 @ 12:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0