Sjuk :'/

Förkylning, vad det kan vara jobbigt.
Jag har inte varit förkyld sedan innan min graviditet.
De är inte en liten förkylning utan den är verkligen riktigt jobbig.
Vet inte om Iszabella börjar bli sjuk också , hon hade det lite jobbigt inatt med hosta, sedan lät det som om hon hade massa slem i halsen som hon inte fick upp.
Hon har ingen feber eller så, men jag får vara observant för jag vill inte vara orolig och få för mig att hon slutar att andas osv.
Lite jobbigt att inte kunna få pussa på min docka heller, jag brukar ju pussa sönder min lilla sessa, så det är jätte jobbigt när hon ser så fruktansvärt söt ut och man bara vill dit och ge henne en sån stor puss.
Men det får gå, för jag vill absolut inte att hon blir sjuk.

Nu sitter jag här och funderar över vart min man tagit vägen, han brukar sluta halv 12 varje dag och klockan är nu halv 3.
Ja vi får se när han dyker upp.
Nu ska jag ta och dricka kaffe med min älskade mamma.
Pusshej


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad go du är...."Min underbara mamma"Älskar dig Sessan...o Din Man kom ju till slut annars hade jag ju fått efterlysa han=)

2009-03-25 @ 10:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0