Söndag ..

alltid lika tråkiga som sagt !!
Håller på och städar ..
David dammsuger och jag skurar , så ser det oftast ut !
Vi hjälps åt <3 .
Har varit inne och duschat nyss, så nu känner man sig ren , iallafall ett tag ..
Tills den jävla mjölken börjar rinna, det är verkligen ett helvete .
Det är väl den enda nackdelen med amning.
Tjejen ligger och sover, så jag ska väl fortsätta med städningen så jag hinner allt innan hon vaknar.
Hon ligger så gott i sängen min sessa :)
Ha de bra allihopa. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Jennie

fungerar det bra med pumpen gumman? :)

2009-03-08 @ 16:36:55
URL: http://hafstad.devote.se
Postat av: Marie

Kommer det ngt kort i ttela på familjesidan?

2009-03-09 @ 19:31:02
Postat av: Anonym

Ni är välkomna på 1-årskalas på lördag!Leo fyller år.

2009-03-09 @ 19:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0