Stackars min Iszabella !

Som jag trodde, att Iszabella höll på att bli sjuk och jag hade rätt ..
Igår kväll började hon snora, så jag skulle göra koksaltlösning till henne men jag visste ju inte hur mycket det skulle vara för att få den exakta mängden, så jag fick ringa sjukvårdsupplysningen.
Så igår kväll var hon vaken från 18.00 till ca 01.00 , hon slumrade till lite någon gång men det var inte mer än i någon minut.
Så i natt har hon sovit bra, förutom att jag vakna 06.00 imorse av att det lät jobbigt för henne att andas så jag gick upp och gjorde koksaltlösning till henne igen, vilket hon inte tyckte om.
Så nu snart ska jag och david gå ner till stan för att köpa alvedon ifall hon skulle få feber, och snorsug som hon på sjukvårdsupplysningen sa att man kunde köpa.
Så idag blir det att ta hand om min lilla prinsessa.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi har en snorsug för alvin blev ju också snorig, han blev aldrig sjuk med precis så som din lilla stackare har. Den var jättebra faktiskt. Behövde bara använda den 3 gånger sen var det snorrent :D

2009-03-25 @ 14:07:10
URL: http://hafstad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0