3 månaders vaccination .

Idag ska vi till BVC, min lilla flicka ska få spruta :/ Det tycker jag inte alls om.
Hoppas hon inte blir jätte ledsen över det och blir febrig och så efteråt.
Vi får hoppas på det bästa. ..

Hon har precis somnat om här nu igen, hon har börjat vakna lite tidigare nu, mellan halv 7 - 8 .
Så nu när hon ändå ligger och sover igen ska jag passa på att duscha.
Innan vi ska till BVC ska vi åka vill överby en sväng,  vi ska bland annat köpa alvedon till henne.
Har precis gjort kaffe här så ska ställa mig i duschen och sedan njuta av en kopp.
Ha en dag allihopa.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hon är så redig, det kommer att gå bra för henne! :)

2009-05-29 @ 10:25:42
URL: http://youngmom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0