Det är okej !

Även fast jag är den lyckligaste människan på denna jord, som har min underbara älskling, och världens finaste dotter så finns det även stunder då man inte mår bra.
Det är okej att gråta, det är okej att någon gång må lite sämre. Det är mänskligt.
Jag tänker på min farmor varje dag, medvetet och omedvetet.
Jag ser Iszabella varje dag. Jag ser farmor i henne...
Och det gör så fruktansvärt ont att hon aldrig fick chansen att se henne.
Hon hade varit så stolt!
När jag var bebis fick jag en söt liten ring utav min farmor, som Iszabella ska ha med sig på dopet nu på söndag.
För jag vet att farmor är med oss.
Jag hade gett vad som helst, om jag bara kunde få vara med farmor en sista gång.
Så hon kunde få träffa Iszabella och vara med på hennes dop.
Jag saknar dig så det gör ont i mitt hjärta, du var speciell.
Jag kommer alltid bära med mig dig i mitt hjärta, Jag kommer alltid älska dig.
Det gör lika ont nu som den dagen då du försvann ifrån mig.
Tiden läker inte detta såret.
Jag vet att du ser oss, och är med oss ..
Och vi är även med dig , fastän vi inte ser dig.
Jag Känner fortfarande känslan av sista pussen jag gav dig på pannan.
Puss på dig min älskade farmor, Jag älskar dig förevigt, inte bara tills den dagen då jag dör.
För då ses vi igen !

http://www.youtube.com/watch?v=zQME-ChSwNM


Kommentarer
Postat av: Jenka

R.I.P

Det är så jag känner om pappa med.

Synd att han inte fick träffa Ewelina!



och samma som din farmor att hon inte fick träffa eran söting!



men de finns ju hos oss, som tur är! Någonstans i alla fall :)

2009-05-20 @ 16:42:54
URL: http://liljen.blogg.se/
Postat av: Jag tror du vet vem...

Inte så konstigt att lillan är lik Ruzica..du själv är nästan en kopia av din älskade farmor:)Hon älskade dig sååå mycket,det vet jag, fastän jag bara mötte henne 2 ggr.Det såg jag i hennes ögon.Hennes blick var så full av kärlek när hon såg på dig.Den gången din farmor och jag skakade hand och sa hej till varann,så kände vi båda 2 att vi skulle kunnat blivit riktigt goda vänner.Hoppas dopet går bra..och du,riktigt fina namn:)Kram

2009-05-22 @ 00:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0