Fredag!

Idag gick man upp tidigt, Iszabella vaknade vid sju någon gång.
Hon åt och somna om, vilket jag inte kunde göra oavsett om jag var jätte trött.
Tog mig en dusch, och drack kaffe efteråt.
Vi åkte sedan till överby, där vi köpte oss lite nya kläder alla tre :) .
Tiden bara sprang iväg så vi hann knappt göra hälften av de vi skulle göra !
Mamma bad mig gå in på maxi och köpa med mig cappucino  (hur stavas det?:P) ,
så vi köpte även en sallad till mig och tunnbrödsrulle med kyckling till david.
Efter att vi hade varit på överby var det dags för oss att åka till BVC, där Iszabella fick två sprutor.
Det gick väl bra , skrek en stund men de är väl inte så konstigt . Nålen var RIKTIGT STOR :O .
Hon vägde 5290g , var 61 cm idag !
Vi har haft koll på henne nu idag, jag tog tempen någon timma efter BVC , och hennes temp låg på 36.4 .
Och nu vid 21.40 ikväll låg den på 37.8 men jag tror inte att det är någon fara.
Men jag har alvedon här ifall att !

Iszabellas fina nya kläder ! :)





'

Kommentarer
Postat av: Jennie

sjukt söta!

2009-05-30 @ 20:49:35
URL: http://youngmom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0