Här är vi alla vakna.

Min lilla sessa ville bara sova i 10 minuter, knappt det.
Så nu är hon vaken igen, men ligger i sin babysitter helt tyst.
Hon är väl övertrött stackarn ..

Idag har de ej hänt så mycket, varit ute och promenerat med tjejen och Jenny .
Var och handlade blöjor , nu ska ni få läsa något roligt och lite pinsamt ..
Stod i den långa kön med blöjpaketet, Hade armarna runt om den mot min mage ungefär.
Oså helt plötsligt märker jag att jag gungar lite smått, haha.
Snacka om att man har blivit "skadad" , man är ju van vid att bära henne nästan hela tiden.
Jag slutade fort med det där gungandet och kollade mig runt om så ingen såg mig, haha pinsamt!
Men det var ingen som kolla , tur det.

Har ju även hänt att man har gungat vagnen fram och tillbaka när Iszabella inte ens har legat i den.
Hmm.. Jag är nog inte den enda som har råkat ut för det där.
Ja iallafall, nu ska väl jag sluta här och försöka somna Iszabella, även fast hon är jätte pigg och inte kommer gå med på det !
Natti på er alla.


Kommentarer
Postat av: Jennie

haha jag vet hur det där känns!

2009-05-14 @ 11:01:22
URL: http://youngmom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0