Idag är min lilla flicka redan 12 veckor.

Jag har inte skrivit på ett tag, men så blir det ibland.
Idag har man haft en otrolig migrän, som äntligen har släppt.
Migrän är värre än en förlossning, tycker jag iallafall.

Igår var vi hemma hos mamma, vi åt massa gott och kollade på robinson.
Längtar så tills nästa avsnitt av robinson, de är ju så himla bra.

När vi var hemma hos mamma, låg min Iszabella på golvet och roade sig av allt runt omkring, och helt plötsligt rullar hon från rygg till mage. Mammas lilla flicka, hon är så himla duktig.
Så denna dagen har hon rullat som bara den. :P
Idag är hon 12 veckor, gud tiden bara går här ..
Det märks att hon blivit större , inte bara i storleken , hon hänger ju liksom med lite nu.
Som när hon kollar på oss, och bara börjar skratta . Det är så himla mysigt.
Förut när vi gick hem fick jag stanna upp ett antal gånger, för hon tycker om att titta på träd  , för dom rör sig och verkar ju vara intressanta . haha
Hon kollade på dom i evigheter.
Ja nu ska jag nog ta och gosa lite med min sessa.
Skriver när jag har tid igen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Min lilla "Bubbla"...det e nog ett smeknamn som håller i hela livet!!

2009-05-17 @ 22:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0