Idag döptes Iszabella !

Ställde klockan så att jag skulle vara uppe vid 07.00 imorse , men nej ögonen ville inte vakna så jag låg och bara njöt i en timma. Haha.
Väckte david, gick in i duschen och efter någon minut kom även han in i duschen.
Började sedan göra mig iordning, och väntade på att Iszabella skulle vakna.
Vilket hon inte gjorde så jag fick väcka henne tillslut, eftersom jag var tvungen att hinna bada henne och även göra iordning henne.
Mamma var här utanför vid 20 över 10 , så det var redan många vid kyrkan när vi kom dit.
Vi fick gå in i ett rum för att göra iordning Iszabella, hon blev sååå fin min docka.
Gav henne lite mat, sedan kom prästen och sa att vi skulle gå in och sätta oss.
Jag var så nervös!
Men det släppte lite smått sedan.
Först var det gudstjänst, som tog EVIGHETER .
Iszabella var faktiskt jätte duktig, grina lite men det var inte alls mycket.
Sedan stod vi där längst fram i kyrkan, och Iszabella bara stenslockna , hahaha!!!
Och inte vakna hon när hon fick vatten på huvudet heller.
Sedan åkte alla till församlingsgården, och det blev lite stressigt med allt man skulle hinna osv.
Tog mig allt en bit smörgåstårta , (som var RIKTIGT god, davids mamma är verkligen duktig) .
Efterrätt var inget jag var sugen på, jo en kopp kaffe men de går alltid ner.
Lite ledigt fick man :) , Iszabella hade ju inte träffat alla ifrån davids släkt så det blev ju att dom ville hålla henne lite och så.
Ja alla hade väl förhoppningsvis trevligt ! :))
Jennie och hennes familj var också där, riktigt trevligt :) ,( nästa vecka är det jag som kommer till alvins dop, i samma kyrka.) Det ska bli spännande.
Då är det hon som är nervös och stressad :P Usch..
Sedan öppnade david presenterna.
Allt var jätte fint, tack alla !
När vi efteråt skulle sätta igång att diska lite, (då många skulle åka) , började ju diskmaskinen att krångla i ca 1 timma.
Men började fungerar sedan igen, som tur var.
Får också tacka nathalie som var så himla snäll och hjälpte oss att torka alla bord.
Och även alla andra som var med i köket och greja:)
När vi var klara , åkte vi iväg till min morbror Jörgen, Anette, mina kusiner Alvin och Christoffer.
Fikade och var där ett tag.
Så vi var hemma vid 19.00 tiden, var riktigt trött och ville bara sova.
Vi här har haft en trevlig dag med trevligt folk. :))
Nu ska vi ta och lägga oss här, godnatt allihopa.
Kommer kort imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emma

Din blogg är den bästa jag har läst på länge :d hoppas verkligen att du kommer att fortsätta skriva :)

2009-05-26 @ 16:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0