Imorgon blir det dop för Alvin .

Imorgon ska söta Alvin döpas i Götalundens kyrka :) , så där ska man vara klockan halv 2.
Skulle promenixa dit med Genta och hennes son vion , men jag har inte hört ett ljud ifrån henne.
Jag ville heller inte ringa förut även om klockan bara var strax innan nio, men jag tar och ringer henne imorgon när jag vaknat.
Jag kan verkligen känna hur stressad jennie är just nu, så som jag var dagen innan.
Det kommer nog bli riktigt trevligt imorgon.
Visst är jag själv lite nervös eftersom att Iszabella inte tar napp, så jag kommer säkerligen få gå undan och ge henne bröstet ett tag, som alltid.
(Mamma har en kompis som berätta att hon inte heller tog napp när hon var liten för bröstet blev napp och snutte för henne, och hon hade alltså bröstet i näsan , öronen , mellan tårna och lite överallt) haha, sån kommer väl Iszabella vara snart.

Ne nu har lilltjejen somnat så nu blir det väl läggdags för oss också !
Godnatt allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0