Lördag !

Redan maj , kändes nyss som de var nytt år ..
Men men, nu kommer sommaren . :)
Iszabella lät mig sova hela natten i natt , helt underbart.
Hon somna väl vid 22.00 om jag inte minns fel, och vaknade i idag vid 8 , halv 9 och ville ha lite mat..
Idag har det inte hänt så mycket, trodde de skulle bli en riktig skön dag som igår, så jag kunde sitta ute på balkongen och sola lite men så blev det ju inte.
Vi har precis varit och handlat, så idag blir det tacos, :) David står ute i köket och gör maten .
Iszabella ligger i sin babysitter, som hon har börjat bli van vid.
Ne jag får väl ta och hjälpa min man med grönsakerna ..
Ha en bra lördag.
Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0