städning!

Här håller jag och david på att städa för fullt.
Iszabella somnade för en timma sedan eller något, och då började jag med en gång :)
Så nu har vi dammsugit balkongen, köket, och skurat köket.
David dammsugar soffan just nu, så bakom mig är det ett berg av kuddar. haha!
Imorse stod jag och bakade en jätte fin tårta, till en som fyller år idag.
Men han var tvungen att åka in till sjukhuset med sitt ben som har svullnat efter en operation, så tyvärr blir det ingen tårta för honom.
Men men ....
Min syster lisa sa att hon skulle komma hit på en kaffe, för hon skulle ändå till sädesbingen och hälsa på en kompis men hon har ännu inte kommit, så jag vet inte om det blir av det heller.
Hum, konstig förvirrad dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0