Tisdag .

Idag promenerade jag med Iszabella hem till mamma, vi drack kaffe och tjötade.
Sedan följde mamma med hem till oss, och käkade god mat.
Det blev hemmagjorda köttbullar, potatis, egen sås såklart, lingon och gurka. Yammiii !
Blev så mätt så det kändes som jag skulle kräkas..
Efter det skulle mamma iväg med en gång, hon skulle på "kalas" , och få marängtårta? :O Orättvist!
Haha, nej då.. När hon hade gått tog vi fram daimglassen ;D Så vi fick allt våran lilla efterätt också.
Min lilla sessa har varit trött idag, så hon har för det mesta bara sovit.
När vi va hos mamma, tog david fram en gris(nalle) , som ligger på en kudde och sover, och trycker man på sidan av grisen så början den snarka , den är Iszabella jätte rädd för , hon började storgråta stackarn.
Det är de ända hon har reagerat på, hon har inte blivit rädd och börjat gråta över något innan.
Så den ska vi inte trycka på något mera :P .

Här kommer två bilder på min sötnos !
Hon älskar verkligen att ha på sig dessa, tokiga lilla flicka.

         


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha va söt hon är =)

2009-05-19 @ 19:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0