Tråkig Fredag? Iallafall vädret ...

Känns som en söndag med detta tråkiga väder, man blir trött och man får inte lust med något.
Idag ska vi till BVC :) , Som sagt så är det ju alltid lika roligt att få veta hur mycket hon har växt.
Nu väger hon säkert över 5 kg, och är väl närmare 60cm .. Sist gång var hon nästan 57.
Idag är det hockey på tvn, det måste man ju bara se på.
Idag blir det en kväll framför tvn , med mina två älsklingar.
Just nu är vi hos mamma, hon hade tänkt köra oss till bvc så man slipper gå i detta vädret. Inte så kul ..
Hade det varit sol hade jag gärna velat promenera.
Ne nu ska jag dricka kaffe och tjöta med min mammii.
Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0