Åh!

Nu har bella vaknat ! Hon har sovit väldigt länge faktiskt men det beror nog på att hon är sjuk.
Hon har inte spytt sedan sist, så magsjuka var det nog inte. Men hon har fortfarande svårt att äta, hon äter lite sedan vill hon inte ha, men här måste hon äta så hon fick i sig en skål ändå även fast hon spotta ut det ett antal gånger.
Hade tänkt ta med Iszabella in i badrummet , hon får göra mig sällskap medans jag duschar. Efter att jag duschat ska jag göra mig iordning snabbt, sedan hade jag tänkt göra iordning Iszabella och ta ut henne till gungan lite . Hon måste få lite luft...

Jag har verkligen dötråkigt, finns ju inget att göra. Jag hatar när david är borta på dagarna:/ .

Jaja , det var väl det. Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi kan ses? är också rätt så uttråkad! Försökte ringa din mobil men icke, det var telefonsvarare, ej på? :P

2009-11-24 @ 14:54:52
URL: http://metrobloggen.se/youngmom
Postat av: Mamma

Äntligen så vann Brynäs mot Färjestad:P

2009-11-24 @ 19:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0