Dessa tänder är farliga !

Imorse när Iszabella kröp runt på golvet, slant hon till lite med armarna så hon åkte rakt ner i golvet med ansiktet, och jag fick upp henne på nolltid för att se hur det gick med henne. Jag såg inte att det var någon fara, för jag kollade ändå om det kom blod, men det gjorde det inte. Jag hade henne mot axeln och hon var jätte ledsen, och david gör ett sånt där läte som man blir helt hysterisk av..
Då var hela Iszabellas mun full av blod, hennes tand hade "skärt" upp den lilla strängen som är under överläppen. Men det såg värre ut än vad de var. Efter tio minuter var hon lika glad igen och stutsade runt..
Detta har hänt flera gånger, att hon har råkat dunka i ansiktet i golvet, men då har hon inte haft någon tand. Jag hoppas verkligen att detta inte händer igen. Såret ser bra ut och det var inte alls så stort som det såg ut just då det hände. Men sessan har en liten stor läpp nu, men svullnaden är påväg ner efter all isvatten hon har fått.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad lik dig hon är :) Jättesöt bebis

2009-11-27 @ 13:39:12
URL: http://linnea86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0