Ett tag sen ..

I helgen har det varit fullt upp och när man väl har haft tid , då bella sovit så har jag också vilat mig lite .
I lördags fyllde min lillasyster mikaela 14 år, tyvärr bor hon i Göteborg så det blev ett litet sms .
I lördags var vi även på lilla ellas dop, så trevligt så.
Och igår blev vår lilla sessa 9 månader, redan 9 månader. Det är inte klokt!
En liten lustig sak jag kom och tänka på igår, varje söndag så brukar jag ju tänka att iszabella är en vecka äldre, och det har hänt flera gånger att när jag har kollat klockan på datorn eller tvn, så har klockan varit 13.17, alltså den tid hon föddes. Lite roligt sådär..
Iallafall, det är vad som har hänt under helgen, dop på lördagen annars inget speciellt , bara tagit det lugnt med lilla familjen.
Sen igår har lilla tjejen varit jätte sjuk, snuvig och lite hostig, mest för att snoret rinner kanske . Hon har haft det så svårt att sova hela natten stackarn , så man har sovit ganska oroligt inatt.
Hon somnade nu för en stund sedan , hon nästan sitter upp och sover för jag har lagt två kuddar under henne så att hon kan andas lättare.

Nu tänkte jag ta disken , om jag vågar .. Vill inte väcka Bella.
Tingting,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0