Inte Bellas dag idag.

Idag har det inte varit Iszabellas dag, hon har varit trött hela dagen och gråtit för minsta lilla.
Så fort man lämnade rummet så började hon gråta och ropa ma ma ..
Stackarn !
Sedan har hon även varit väldigt klantig och slått i huvudet ett antal gånger när hon har rest sig upp.
Så idag har det varit mycket gos med henne, och jag hoppas på att en glad Bella vaknar imorgon.

Nu blev jag sugen på chokladbollar, men dumma david har ju gjort tre äckliga kladdkakor (sedan igår) , som har har fått äta upp själv , det blev för många under graviditeten så kan knappt äta det längre. Men smeten går ju alltid ner, är fortfarande som ett litet barn, måste slicka rent de sista ur bunken, haha . Det är väl gott ?
Istället håller jag på att göra iordning lite mat här, och sedan blir de två stycken nya Johan Falk filmer som jag och david ska se , sedan är det dags för sängen.

Det var väl det jag hade på hjärtat, ha en trevlig kväll. Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0