Inte på bra humör !

Detta är inte min dag idag, jag är på väldigt dåligt humör. Jag har haft huvudvärk sedan jag vakna, och allt är bara negativt. Så himla trist !
Hoppas på att det går över, mår inte en bra så blir det ju hel knas runt alla här känns det som.
Ne efter att bella lagt sig sedan blir det film, för både jag och david kollade typ 20 min av filmen , sedan slocknade vi.

Nu ska vi strax börja med maten, blir lite sent idag men mat blir det ju iallafall.
Måste bara nämna , jag och david hade 6 påsar fläskfile i frysen, och vi har väl använt 2-3 stycken, och det finns endast en kvar. Jag förstår inte vart de tagit vägen !! Helt knäppt men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0