Magsjuka ?


Iszabella är jätte dålig, hon har inte ens velat äta idag men jag har lyckats få i henne tillräckligt ändå.
Hon har sedan hon föddes, knappt spytt något .. Ovanligt lite.
Men idag så har hon spytt inte mycket men jämfört med tidigare så är det mer .
Jag vet inte om hon börjar bli magsjuk . Hoppas inte..

Här har vi precis ätit, det blev chicken nuggets, med ris och thailändsk chilisås, och självklart grönsaker till.
Det var himla gott, jag var riktigt hungrig.
Så nu är magen mätt, och som vanligt blir jag trött efter att jag har ätit .

Nu ska jag mysa med underbara familjen ute i soffan. Hejhej.

Kommentarer
Postat av: carina

Hej har Bella feber? Det behöver inte vara magsjuka, det kan även vara öroninflammation, halsfluss eller urinvägsinfektion med, då kan man också spy. Hoppas det går över, inte skoj att vara sjuk

2009-11-23 @ 22:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0