Min egna privata "blogg" !

Allt skriver man ju inte i sin blogg eller hur ?
Så jag har börjat skriva allt privat, vad som händer i ens liv, sånt som inte alla behöver veta.
Det känns faktiskt skönt att kunna skriva hur man vill, och vad man vill utan att folk reagerar eller tycker illa om en. Sedan är det också vissa saker som är hemligt , som jag inte vill att någon ska veta. (Klart david vet) .

Nu är Ullaredsprogrammet över, och det var ju defintivt inget att se !
Men jag hade ju lätt velat vara där och gå bland avdelningarna. Men det kommer ..
Imorgon ska jag gå förbi mamma en sväng, ta en kaffe sedan ska jag hjälpa henne med en sak.
Och på onsdag kommer en dag vi sett fram emot i över 1 1/2 år nu, rättegång i Göteborg.
Har inte nervös , och jag känner ingen rädsla över det. Men vill bara att den dagen blir gjord, för man har väntat på den så länge nu. Ja vi får se hur det går.
Även fast det inte är en rolig dag, så kommer det ändå bli roligt att man får spendera lite tid med Lisa.
Det är inte ofta man gör det, det blir väl en fika på stan innan för vi ska först vara där vid 14.00 , och det börjar tidigt på morgonen.

Nu blir det Johan Falk, eftersom att tröttisarna vi somnade igår. Sov gott alla som ska sova/sover.
Tingting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0