Så mycket så mycket som sker!

Jag kan inte med just nu, jag återkommer om det :) .

Idag har vi bara varit hemma, ännu en dag som man har mått illa , riktigt riktigt illa.
Så idag har det blivit en underbar dag med vår härligt flicka. Hon har blivit en liten jävlig buse.
Iszabella är ju så nyfiken på allt nu, hon vill göra allt vi gör, och vill gärna försöka säga det vi säger. Och hon lyckas nästan med att säga vad vi säger, fast det låter ju lite knepigt, för hon använder med ljud än ord. Svårt att förklara. Hon vill gärna äta allt vi äter. Eftersom att hon sover endast en timma på hela dagen från 8 - 19 , så kan vi ju inte gömma oss medans vi äter !? :P .
Så hon får allt smaka på det vi äter, och jag tycker absolut inte det är något fel eller farligt att de får smaka lite .
Iszabella har ju mer eller mindre fått smaka på allt vi äter, och hon är inte kräsen inte, hon älskar det.
Det är ju vår dotter, så vill vi att hon ska få smaka då får hon det. Jag blir trött på människor som ska säga det enda med det andra, när det är vi som är föräldrar , vi gör och uppfostrar henne så som vi vill.
Hon har nästan slutat helt med vällingen, hon får det en gång om dagen. Gröten gör ju susen , hon får en skål innan läggdags klockan 19, och hon vaknar inte en enda gång under natten för att vilja äta , utan hon vaknar på morgonen och då vill hon äta. Hennes ögonfärg har även ändrats kraftigt mycket på bara några dagar, just nu är de gröna. Men står man inte vid något ljus så ser de mörka ut. Eftersom att jag själv har bruna så vill jag ju att hon ska få någon annan färg, inte för att det spelar någon roll men det är ju så jag tycker.
Iszabella har ju fått låna en gåvagn, nu vet jag inte vem det är ifrån riktigt men jag vet att david sa att han trodde att hans storasyster hade haft den när hon var liten, då är den ju lite äldre. Roligt att ha kvar något , efter så många år :) . Iszabella glider fram som en drottning med den iallafall, men ibland ser hon ut som en stel tanter. Haha. Ja som sagt , tiden går ju så fruktansvärt fort, och om en vecka idag är hon redan nio månader. Mammas lilla älskling.
Ne nu ska jag fortsätta se på tvn, älskling är nere i tvätten. Stackarn som får stå med allt de, men någon måste ju också vara hemma. Tingting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0