Sjuk?

Jag börjar nog bli jätte sjuk, i flera dagar har jag haft ont i hela kroppen , och inte alls mått bra.
Måste nog söka för de , man vet ju aldrig om det är någon influensa. Jävla influensa, man blir ju rädd så fort man blir lite sjuk, men det är ju inte konstigt.
Jag har tänkt mycket nu när det gäller influensan, vaccin och allt. Jag kan inte vaccinera mig, varför nämner jag inte, och Iszabella kan inte heller vaccinera sig eftersom att det inte finns för barn under 3 år. Och hade det funnits, så hade jag inte vaccinerat henne, för man vet aldrig vad som kan hända. Jag kommer börja vara mer hemma, inte springa bland folk, och jag tänker inte sätta Iszabella på dagis. Inte när hon är ett år, eller ett och ett halft. Jag blir faktiskt rädd , jag kan inte sätta Iszabella på dagis när jag vet att influensan vandrar. Vad skulle jag göra om Iszabella blev sjuk och kanske dog utav det ? Herregud, jag hade nog tagit mitt liv. Helt seriöst. Jag skulle aldrig klara mig utan henne. David kan ju däremot vaccinera sig, för han är ju bland folk dagligen.
Men jag tänker stanna hemma, självklart kan jag träffa vänner, släkt och så. Men annars ska jag försöka hålla mig och Bellan ifrån allt.

Idag blir det rensning i Iszabellas garderob, alla försmå kläder ska ut och nya ska in.
Jag hämtade ut ett paket på posten igår, och jag blev väldigt nöjd över det jag hade beställt.
7 st tunna tröjor, en luvtröja, och två par byxor till Iszabella.
Det är väl dubbelt så mycket som kommer rensas från garderoben så tomt kommer det kännas, men det får bli lite mera när jag hittar.
Måste bara säga , att jag avskyr Hello Kitty eller vad det nu heter. Jag tycker det är så fruktansvärt fult . Jag vet inte varför, men jag tycker mer om enkla kläder där det inte är en massa märken som typ hello kitty.
Jag är väl den enda som inte tycker om det, men så är det. :)

Nu ska jag sätta mig brevid min man ute i soffan, och fortsätta dricka lite kaffe. Mmm! Hejhej.


Underbara du !

Kommentarer
Postat av: carina

Hej Elina! Det finns vaccin nu för barn under 3 år, men det är ju ditt beslut om du ska vaccinera Bella eller ej.

2009-11-15 @ 19:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0