Söndag !

Godmorgon till er som har vaknat, här har vi varit uppe tidigt , och nu ligger mina älsklingar inne i sovrummet och sover så gott.
Har jag väl klivit upp så kan inte jag somna igen, ganska bra faktiskt.
Så nu sitter jag här med mitt kaffe, som vanligt och kikar lite på nätet efter roliga saker.
Blev ingen tv denna vecka , så det blir förhoppningsvis denna som kommer .
Vill göra om hela storarummet NU ! , jag blev helt galen av hur det ser ut.
Tavlor måste inköpas , och massa dekoration.
Jag vill till ullared, och handla in massor med roliga och nödvändiga saker.
Är det inte roligt att gå där tycker ni?

Idag är det One tree hill på tvn .. har ioförsig sett massor med avsnitt på nätet , men jag kan allt kolla en gång till. Det är ju bara så bra . Om jag får en till dotter någon gång, ska jag döpa henne till Haley (det är ju inte hennes riktiga namn).
Namnet är ju så vackert.
Det är ju lite synd att Chad Michael Murray, och Hilarie Burton har lämnat, det kommer ju sabba det hela lite grann.

Jaja, nu ska jag fortsätta och kika runt lite. Tingting.


Kommentarer
Postat av: jessica

har aldrig vart där så jag kan inte säga om det är kul ;P

2009-11-08 @ 18:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0