trötter jag .

Det blir inga inlägg här inte, då jag har varit så fruktansvärt trött. All min kraft ger jag till Iszabella.
Jag mår inte bra, känns som jag skulle kunna sova i flera dagar. Usch!
Idag har vi varit i stan, köpt två presenter, en parfym och en annan sak som jag inte kan avslöja här då det är till lilla Ella, hennes dop är nu på lördag.
Det blev även kinamat i stan, och som vanligt blev man måillamätt , jag hatar det. Men det var gott iallafall . Inte nog med det, blev det en pizza alldeles nyss, haha. Ja , tur att man är liten så man kan käka vad man vill. :) Gottans.
Vi gick förbi åhlens i stan, och man kan ju inte låta bli att kolla på de fina bebiskläderna, och jag blev totalkär i en röd klänning, så den var vi bara tvugna att köpa, och lite annat också.
Nu är det sängen för Bella, men jag tror inte hon kommer somna då hon sov vid 4. Efter att hon har somnat blir det nog sängen för mig också. Jag är riktigt trött !
Tingting.


Kommentarer
Postat av: carina

Hej vill du köpa lite tjejkläder i storlek 80-110 så säljer jessicas kompis lotta en del nu . Du kan prata med henne

2009-11-18 @ 16:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0