Det är ju bra ! ..

Om man hittar bankdosan så man kan betala in räkningarna.
Letar som en tok .. Jag har ingen ork att leta mer just nu iallafall.
 
Här vaknade vi kvart i 7, pigga och glada..
Blev tidigt i säng igår, eller ja vi la oss vid 22.00 någon gång, men jag kunde inte riktigt somna så la mig framför tvn, och jag somnade gott med en gång. :)
David väckte mig vid 04.00 när han gick upp.
Jag gick in och la mig brevid Bella, varmt mörkt och mysigt ..

Idag borde jag egentligen ringa ett par samtal men jag orkar verkligen inte det just nu iallafall, jag har ju hela dagen på mig.

Ne nu ska jag fortsätta kolla på vakna med the voice och dricka mitt kaffe ! Yams.

Tingting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0