!

Nu blev klockan mycket !
Jag och David har suttit och kollat på film, eller ja .. Jag har kollat film, david somna för länge sen. :P
Jag är överpigg, men det beror säkerligen på att vi fick sova ut idag eftersom Iszabella var hemma hos farmor från igår tills idag.
Vi var nämligen ute igår , första gången sen innan graviditeten.
Jag och David åkte till Vänersborg, till hans kompisar.
Och jag säger bara , dessa killar är alldeles underbara att sitta och tjöta med, men det vet jag ju sedan innan.
Vi satt först hos Davids kompis martin och jag drack en öl och en cider, sedan drog vi till champions ? Heter det så ..:P
Ja jag har ju aldrig varit ute i Vänersborg som sagt :P
Där var det ganska lugnt, det var vi och lite till folk.. Perfekt!
Inte som Lipz där det är 1 mil kö för att komma in och när man väl kommer in så undrar man va fan men gör där ?
Utan här var det lugnt , lite musik och vi hade allmänt trevligt.
Jag drack endast två öl ute, så vi "söp" ju inte, utan jag tog det allt lugnt med tanke på att man faktiskt är lite känsligare nu, man har inte druckit på år och man har dessutom gått ner ännu mer i vikt så kroppen tål inte allt för stora mängder.
Jag och David sa hejdå till alla runt 01.00 , vi valde att åka hem med 01.27 bussen.
Ojj vad kallt det var ute igår, vi var nära på att frysa ihjäl, sån kyla har jag nog aldrig varit med i hela mitt liv. Fy!
På bussen somnade david, och efter en stund la jag huvudet mot han , och blundade lite ..
Jag sov aldrig riktigt utan hade koll på vart bussen var hela tiden, men på något sätt måste jag ha somnat precis innan bussen stannade på torget här i trollhättan, för busschauffören fick nämligen gå bak för att väcka oss !?
Haha, lite pinsamt.. Men så är det när man har varit uppe med sin dotter tidigt på morgonen :P
Vi gick hem, och hela vägen kändes som evigheter, och så fort vi kom in kröp vi ner under täcket och somnade gott.

Idag sov vi till 11.30 lite mer kanske, riktigt skönt var det iallafall..
Davids syster kom och lämnade Bella och jag blev så glad över att få se henne, det kändes som om hon hade varit borta i evigheter.
Vi gick en sväng till stan, sedan gick vi hem igen och bara tog det lugnt, tog fram godiset vi hade köpt och satte oss framför tvn för då var det dags för hockey!
Iszabella hade jätte röda kinder under hela kvällen, jag vet inte om det är någon tand som är pågång eller va det är, men hon fick en alvedon och det blev bättre för bara några minuter efter kom den riktigt Iszabella fram, kröp runt , tog tag i david och ställde sig upp och greja lite...

Älskar min lilla flicka över allt , hon är det bästa som har hänt mig !
Ne nu ska jag avsluta här och snart lägga mig, så jag får ge min dotter en, två eller kanske tio pussar.
Hon är van så hon vaknar inte, om någon undrar..

Godnatt , tingting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0