=)

Jag fick två frågor, det var inte så många men det är alltid något :)


Jennie
Om du skulle ändra någonting i ditt liv, vad skulle det då vara? förr eller nutid spelar ingen roll :)
Är det någonting du är riktigt missnöjd över?
Kan vi ses snart? ;D

Det skulle självklart vara skolan , att man inte gjorde sitt bästa.
Men det är ju pga olika saker det blev som det blev, men jag tog ju iallafall studenten:).

Denise
Hur känns det att få en dotter som är så pass lik sig själv? För ni är verkligen suuuuuuper lika. Jag skulle tycka att det var super kul ifall min son såg ut som mig :D

Jag har jätte svårt att se att jag och Iszabella är lika , men om man kollar på bild från när jag var liten då är vi kopior, men hon är också väldigt lik sin pappa.
Men det känns allt roligt, men jag tror inte att hon kommer att vara lik mig när hon blir äldre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0