godmorgon.

Idag var jag helt utvilad när jag blev väckt av min lilla sötnos.
Barn är alltid lika söta när de vaknar och pratar på, även om man är så trött att ögonen bara vill stängas igen.
Jag har iallafall gett Iszabella morgongröten..
Vi storhandlade in massa massa burkmat och gröt till henne igår så nu räcker det för hela månaden.
Eftersom att hon är 8 månader nu så måste vi byta gröt, men hon verkade gilla den.
Efter att Iszabella hade ätit fick hon och sitta hos pappa en stund för då skulle jag ta ut lilla Nelly.
Nu sitter jag här och dricker mitt kaffe, och har en sådan jäkla M-värk. Sägs ju att den blir värre efter en förlossningen, och ja de stämmer nog för det känns som jag har riktiga värkar ..

Ne nu ska jag gosa med min sessa här ! Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0