Haft Besök !

Förut kom Jennie och hennes son Alvin hit, så vi har suttit här och lekt med dom och druckit kaffe.
Riktigt trevligt varje gång tycker jag.
Iszabella och Alvin tyckte om varandra, och Iszabella är inte längre rädd för hans röst :P
Eller det var kanske en eller två gånger hon började gråta lite, men hon vänjer sig.
Jennie tog en massa fina bilder på dom, så jag hoppas på att få se dom sedan :)
Lille alvin, han är så himla underbar , och så otroligt söt..
Han satt här i soffan och dansa till reklammusiken och gjorde läten med munnen.
Iszabella kollade ganska skumt på han vissa gånger som om hon undra vad han höll på med.
De verkar ju ha ganska mycket gemensamt de två, Alvin lekte med skivorna som ligger under tvbänken, och det brukar ju Bella med göra. Hennes "lekhörna" var inte intressant. :)
Dom gick för ca 10 minuter sedan, fast Jennie fick vända igen för hon glömde kameran , som hon var nära på att göra igår också :P .

Nu ligger Iszabella och sover efter en lång dag igår.
Hon sov inte på hela dagen nästa, bara en liten stund till netto och från netto och det är kanske en halvtimma högst, och hur mycket är det om man inte har sovit på hela dagen?
Sedan har hon ju som rutin att hon ska sova vid sju halv åtta, men hon ville inte sova utan hon somna strax innan 9 , sedan sov hon ganska oroligt under natten så hon är supertrött.

Ne nu ska jag ta och kika lite när jag äntligen har en stund för mig själv, man vet inte när prinsessan vill vakna. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0