Härlig morgon !

Godmorgon , eller jag vaknade inte nu men det var det första jag kom på att skriva.
Mysig morgon är det här, fast den hade varit mer mysig om David var frisk. Han har nämligen blivit sjuk.
Vad det är vet jag inte, inte han heller. Men han mådde illa här förut, och nu ligger han inne i sovrummet och vilar, när jag nyss gick in så sa han att han skakar i hela kroppen. Så idag stannar han hemma.
Jag ska allt ta hand om min man.
Jg sitter här med kaffet , och kollar på kanal 5, va heter programmet quizzo? jag vet inte hur det stavas, men de är ju sånt där "ring och gissa ordet" just nu är det ju namn som man ska bilda, som sammanlagt ska bli nio poäng.
Orden har siffror i högra hörnet.
Jaja nog om det, lite roligt att se när folk ringer in och alla svar är fel, och de jämnt.

Igår somnade jag mitt i filmen som jag skrev igår kväll, ovanligt ? Nej..

Idag blir det en hemmakväll , inget speciellt här inte !
Bara ta det lugnt och gosa med världens underbaraste bebis.
Ha en bra dag. Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0