Hotellet - Magen !

Det är många gånger man undrar hur två människor kan skapa något så fint ?
Det borde nästan vara omöjligt. Alla detaljer, man får en syn, barnet/en lär sig prata, man får en hörsel.
Okej nu vet jag ju också att alla inte födds med allt detta, för vissa är blind och döva.
När jag ser på min dotter så kan jag inte riktigt förstå, för mig är hon ju den finaste bebisen i världen.
Och så är den nog för varje förälder, men jag menar .. Hon har legat i min mage och utvecklats och blivit den hon är, så underbar, hon har en egen personlighet fast hon är jag och david blandat ..
Jag kan inte riktigt inse att hon kommer ifrån mig. Det känns mer som jag "passar" henne.




Iszabella Larsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0