Idag är Iszabella 8 månader !

Idag är vår lilla flicka redan 8 månader, och hon blir bara äldre ..
Fy vill inte tänka på att det gått så fort så jag släpper detta nu !

Idag har vi varit på BVC, och allt såg jätte bra ut .
Hon vägde 7265gram och var 68cm lång, samma längd som förra gången så antagligen hade det blivit lite fel sist gång. Huvudomfånget var 43,5 cm.
Idag undersökte dom lite med föremål som hon direkt skulle ta till munnen och lite annat. Det gick också bra .
Hon kröp runt och ställde sig, så vår bvc sköterska tyckte väl nästan att vi direkt skulle hoppa till "10 månaders kontrollen" . Så tidigt utvecklad.. Jag är så stolt över dig hjärtat!!
Nästa gång blir den 17 December .. Skulle egentligen dit nästan en vecka efter men då är det ju nära julafton osv.

Ne nu ska jag ta mig en kopp kaffe, är så trött så behöver bli lite pigg.
Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Alvins 1 års dag och hans bokade tid för 1 års kontrollen :D

2009-10-22 @ 22:03:34
URL: http://metrobloggen.se/youngmom
Postat av: Mormor

Mormors stora bubbla då....Puss:))

2009-10-23 @ 00:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0