Igår ..

Vi gick till cliff och mamma för jag skulle få min present..
Jag fick pengar, sedan hade de även köpt rött vin  ..
Vi satt där en stund , drack lite kaffe och tjata. .
Sedan gick vi till hemköp, köpte mat, och när vi kom hem bestämde vi oss för att gå ner till stan för att kika lite.
De senaste dagarna har det ju varit fruktansvärt kallt, så vi köpte en jacka till Iszabella, två par mössor, två par vantar och två par halkstrumpor, för nu när hon gärna vill stå upp är det ju bra om hon har sånna så hon inte trillar ner och slår ihjäl sig ..
På kvällen kollade vi på idol, och efter det tog vi fram vinflaskan och tog oss ett glas , och hade så underbart mysigt.

Idag
Ska vi hem till pappa och hälsa på lite, så jag ska möta david sedan när han har slutat.
Iszabella sitter nu här vid bordet och leker med sina våtservetter, :P
Hon är sååå trött , fastän det inte var längesedan hon gick upp .
Vägrar sova dessutom, så jag kommer snart få ta med henne in i duschen.
Hon blir alltid lugn av att sitta där inne och göra mig sällskap ..
Min trollunge!


tingting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0