Ingen tid !

äntligen ett inlägg ..
Jag har inte haft någon tid alls, så jag har inte hunnit skriva något på någon dag.
Idag har Iszabella varit vaken från 08.00 , och sovit endast 2 timmar , och inte har hon somnat än.
David ligger där inne och försöker få henne att somna.
Idag hämtade jag ut våra paket med våra nya jackor, och mina jeansleggings, fick en mössa på köpet också.
Men jag använder nästan aldrig mössa så , ja vi får se om den kommer på någon gång.

de båda annorna kom förbi förut, vi stod och tjötade lite på parkeringen, mest om Anna elfs utomlandsresa (har glömt vart hon var nu igen):P Typiskt mig.

Iszabella håller på att få två tänder, man ser jätte mycket utav dom och det har spruckit lite, så om någon dag har de väl pluppat upp, oh no .. Hon kommer bita sönder oss !
Men de går ju inte hindra direkt :P .


En sista sak, jag är nog världens lyckligaste idag!!! Älskar min familj <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

vafan, säg va du är så lycklig över då! Ja är ju skit nyfiken :P

2009-10-27 @ 22:20:50
URL: http://metrobloggen.se/youngmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0