Kaffe på kvällen ?!?

JA! , det är väl inget fel med det ?
Jag äääälskar kaffe och kan dricka det när som helst på dygnet, det påverkar inte mig något.
Har hur lätt för att somna ändå, bara ibland jag blir lite piggare på kvällen, men det behöver ju inte bero på det.
Sitter här och kikar jobb, åt david alltså.. Men på tal om det kanske jag borde gå in på arbetsförmedlingens hemsida och kolla efter något till mig med, för nu i november blir det att söka dagisplats åt Bella.
Åh usch jag får ångest jag bara tänker på det, kommer jag verkligen våga lämna ifrån mig mitt barn till någon/ra andra?
Jag mår dåligt av tanken, man vet ju inte nuförtiden hur personalen är, efter allt så låter de mer slarvigt på dagis, skola och sådant nu för tiden ?
Jag har ju en lillebror som heter Lucas, han går i andra klass nu och varje vecka (oftast) brukar de åka iväg och simma med klassen. Nyttigt för barnen, men jag hade aldrig släppt iväg mitt barn med vad kan dom vara ? två lärare? Men en hel klass? Nej, det får jag ta och göra !!!

Arbetsförmedlingen, david är ju arbetssökande och går på möten, träffar sin handledare, och till och med han säger att arbetsförmedlingen inte fungerar bra nu för tiden. Det finns inga jobb på hemsida eller överhuvudtaget.
Herregud när ska detta vända ? David är ju även "utbildad" snickare, han har ju lärlingstid men vad hjälper det om man inte ens kan få praktik? Men de är svårare att få det, men då lär ju ingen bli snickare och då finns det inga om några år.

Nu hade jag tänkt att ta en dusch men det lär la dröja ett tag till för jag har svårt att slita mig härifrån.

Natti till er alla !

Kommentarer
Postat av: Jenka

Har precis drukit kaffe hos grannen, goooott! ;P

Min sambos chef behöver arbetare tror ja, kan kolla med han om han kan fråga :)

2009-10-12 @ 23:42:12
URL: http://liljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0