Klockan står stilla !

Jag vill att klockan ska vara 17.00 nu så min älskling kan vara hemma, saknar han enormt mycket just nu.
Är inte van vid att han är borta från mig i över 12 timmar..
Men men ..
Jag har städat lite, och diskat.. Iszabella ligger och sover, och det gör även hunden.
Ska vänta på att mamma hör av sig , så man kanske kan gå bort till henne och ta en kaffe eller så.
Vill komma ut lite.

Inget speciellt kommer det på tvn idag , vilken tråkig dag ..
Hoppas man kan få se en film då kanske , innan älsklingen måste sova.
3 timmar va det vi fick vara med varandra igår kväll innan han skulle lägga sig,
jag ska inte klaga men jag saknar han ju så .. Som ett litet barn, klarar mig inte utan honom.

Älskar min underbara man David Roger Larsen !
Han kommer döda mig nu , hihi ..
Min familj är det enda jag behöver för att må bra ,
skulle aldrig byta det mot något på denna jord !

min lilla familj ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0