Lammstek med egen klyftpotatis och rödvinsås?

Någon som tycker detta låter gott , eller gillar lamm överhuvudtaget ?
Jag gört ! , hade jag inte varit halft i från kroatien så kanske inte.
Eller jo, för det är ju sååå himla gott !! :)

Den har nu varit i ugnen i ca 1 1/2 så ska snart ta ut den, och då ska den vila med folie runt sig i ca 20 minuter, och då åker potatisklyftorna in istället, så ska jag även börja med såsen.
Yammi ! Dreglar bara jag tänker på det ;P .

Och om en stund börjar desperate housewives. Läängtar!

Måste också säga Grattis till Denise och hennes pojkvän som fick en son den 18/10 .

Man blir ju helt till sig så fort det föds en bebis, när man väl får upp sitt älskade barn på bröstet.
Jag tror inte man kan bli gladare, och lyckligare som man blir då.


Ne nu ska jag kolla till gobiten i ugnen. Ha en bra kväll. Tingeliing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0