Lilla älskling !

Iszabella vaknade precis när David klev innanför dörren, hon kände av att pappa kom hem tror jag.
Jag gjorde direkt en skål men gröt , hon åt upp den som ingenting, och började gråta när jag gick iväg så jag fick göra en till skål, som hon också åt upp.
På BVC sa ju sköterskan till oss att hon ska äta mera gröt och burkmat och mindre välling.
Och det märker jag dessutom, eftersom att när hon har fått välling så har hon velat ha efter bara någon timma och då äter hon ändå 220ml.
När hon får gröt så håller hon sig ännu längre innan hon vill ha igen.
Jag ger ju henne mer gröt än burkmat, för det är mer mättande och lite mer likt välling .

Denna gröt är det våran dotter mer än älskar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0