Lördag !

Idag vaknade vi alla vid 10 ungefär, eller mikaela hade varit vaken innan och hade tänkt sätta på kaffe men hon struntade i det och somnade om. När vi vakna fick vi väl lite panik, eftersom att jag trodde klockan var kanske 8. Iszabella brukar inte sova till 10, men det var väl typiskt just idag.
Dumma mikaela som inte väckte mig ! :P
Jaja, vi åkte iallafall till vänersborg , men vi gick inte runt på marknaden som var, eller jo kanske tio minuter men annars var vi hemma hos några mikaela kände, efter ett tag bestämde vi oss för att åka hem.
Det var kallt , blött och magen var hungrig.
Det var egentligen planerat att vi skulle åka tillbaka och "festa" lite , men det blev inte så då vi var såå trötta när vi kom hem.
Jag var så frusen så när jag kom hem blev det ett varmt bad, och efter det blev det goskläderna på.
Lilla familjen här gick till Netto och handlade lite mat, och det blev ju även lite gott också men så är det alltid när vi är och handlar. Man borde blunda när man går förbi den långa "korridoren" med bara godis .
Måste bli bättre på det där, inte bra att äta onyttigt typ hela tiden.
... Nu pratade jag nyss med en liten full Mikaela, som ville att vi skulle komma. ha ha !
Det blir någon annan dag det!
Men hon skulle komma hit imorgon på en kaffe om hon inte var allt för bakis.

Jag och David har suttit och kollat på ett avsnitt av 2 1/2 Men, The hills run red tror jag den hetter och nu ska vi se på en till skräckis.. Ne nu väntar godispåsen och självklart min man .

Godnatt till er som ska sova. Tingting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0