Måndag nu igen !

Åh så jobbigt med måndagar, då går älskling iväg och det är ju så himla tråkigt när han har varit hemma i två dagar.
Men men, sånt är livet.
Jag sitter här och försöker trycka i mig lite kaffe, men jag råka göra lite lite för starkt , jag var så trött i ögonen när jag laddade kaffebryggaren:P.
Idag behöver jag inte känna någon ångest över att jag bara sitter hemma, för i detta väder går jag ingenstans.
Eller jag hade faktiskt tänkt ta och gunga Iszabella sedan när hon har vaknat. Men lekplatsen ligger ju precis utanför huset, men först få det sluta regna..

Iszabella har utvecklats så himla mycket nu på några dagar.
Vi försöker lära henne lite små ord som titta, osv.
Så igår när jag stod och lagade mat så pekade david upp mot lampan och sa "titta, lampa".
Då tog hon upp sitta lilla finger och pekade och försökte härma och säga lampa, ibland lät det verkligen som hon sa lampa. Låter så himla roligt :) .
Eller om man säger tack då säger hon "thhh.."

Ne nu ska jag fortsätta dricka mitt starka kaffe. Ha en bra dag.
Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hon är så duktig Bellan! =) Men sa hon inte lampa när vi va hemma hos er i lördags ? Lät som det iaf :)

2009-10-19 @ 15:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0