Myspys söndag !

Idag var det menat att man skulle städa hela lägenheten, men så lång har vi tyvärr inte kommit.
Vi har möblerat om lite här i storarummet , och det tog ganska lång tid eftersom man måste vara två när man ska bära soffan och det tar ju även längre tid när man har en liten dam som kryper runt överallt.
Nu håller vi på med maten här, david ville ha ungsfalukorv eller va man nu ska kalla det, och jag ville ha korv stroganoff så vi gjorde var sin rätt idag :P


..... Ja såhär långt kom jag förut, fick stänga ner datorn för vår dotter ville inte sitta still.
Hon tar sig ur babysittern nu, smart flicka!
Hon sitter fastspänd, vänder hela kroppen och tar tag i ryggdelen på den och ställer sig upp.
Hel vild är vad hon är :) , tar tag i dammsugare bord soffa skåpsluckor och ställer sig upp, och tar några steg med hjälp av de hon håller sig i, och när hon inte vill stå mera så gråter hon för hon vet inte riktigt hur hon ska ta sig ner.
Direkt när man hjälpt henne ner så ställer hon sig upp igen, och kommer på samma sak.

Nu ligger hon och sover här, jag och david tar det bara lugnt.
Vi har ätit god mat, och nyss blev det glass med maräng och chokladsås. :)
Tänkte att jag kanske ska kika igenom gamla bilder och lägga upp några.





Kommentarer
Postat av: DAvid

Klart hon är smart.

Tar efter sin pappa skulle jag tro ;)

Sov på den du

2009-10-12 @ 00:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0