Nytt !

Både jag och David behöver nya jackor nu när det är så fruktansvärt kallt ute.
Så vi har nu beställt var sin, och vi kommer matcha ;) .
Sedan beställde jag även ett par Jeansleggings och linser till mig. :)
Då är det bara skorna kvar.. Jag vill iallafall ha ett par ugg skor, ser så jäkla härligt ut.
Hellre att jag känner mig bekväm och ser lite "halvskum" ut än att jag klär mig obekvämt för att jag måste vara snygg.
Vad David vill ha för skor vet jag inte, han är ju så velig.
Sedan behöver det även köpas massor med kläder till Bella.
Jag vet inte varför men det känns som man köper kläder till henne hela tiden, men ändå känns det så tomt av vissa saker . Någon som håller med mig ?
Jaja, ha en skön sömn allihopa.

Nu ska jag ta mig en snus !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0