Pigg och glad klockan halv tolv på natten !

Vår underbara lilla flicka skrek till för en liten stund sedan, så jag gick in och där satt hon..
Jag gav henne nappen och la henne ner men det ville hon inte, så David började göra en flaska, jag och Iszabella gick och satte oss i soffan och gosa. Visst är det härligt att gosa med en nyvaken bebis? Jag älskar det.
Iallafall, hon ville knappt äta något , och som det ser ut så är ju tänderna påväg så det är antagligen det.
Jag gav henne en alvedon, fast en vi hade kvar från när hon var 3 månader, så det var ju inte en riktig hel dos.
Vill inte ge henne för mycket av det där.
David gick precis in med henne nu i sovrummet, så vi får se om hon somnar.
Hon satt här alldeles glad och pratade på !

Strax blir det en film här för oss, sedan blir det att krypa ner i säng.
För imorgon ska jag rensa här hemma, och STÄDA!
Godnatt !

Jag älskar dig så det gör ont i hjärtat!
min lilla flicka ... Jag älskar att säga det.. min dotter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0