Så himla irriterande!

Jag fick för mig att jag skulle byta gardiner i köket, och jag blir så himla irriterad för jag hittar bara en längd.
Nu har jag rotat i varje garderob , och då var jag ju tvungen att rensa också.
Men jag har inte hittat dom än, och snart blir jag irriterad, för om jag har hittat en längd då måste ju andra ligga där någonstans också ? Men nu har jag ju rotat överallt förutom i förrådet , och jag orkar verkligen inte gå in där . För där är det ju verkligen grejor. Jag ger mig inte ! Jag ska hitta dom..

Annars , så somnade Bella nyss .. Och hunden ligger fortfarande och sover med tungan ute , under bordet.
Ser rätt sött ut !


Jag får fortsätta här.. Hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0