Städ,städ, städ och nu blir det besök.


Ja idag har man typ grejar hur länge som helst känns det som, usch ..
Men nu är ju allt klart, så det blev ju ett bra resultat :)
Nu kommer Mikaela Gustafsson hit, och hon ska även sova här , för tidigt imorgon ska vi åka till Vänersborg och gå runt lite. Det kommer bli roligt :) Inte ofta man får träffa henne nufötiden.
Vi ska även till Mikaelas mamma Kristina, hon har aldrig träffat Iszabella innan så det kommer bli skoj det med .
Jag har ju dessutom inte sett henne sedan början av min graviditet , tror jag det var iallafall..
Hm, jaja nu ska jag snart ut och möta frallan, så ha en trevlig fredag, det kommer iallafall jag ha ! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0