Vissa människor?

Det är en sak som jag inte förstår mig riktigt på, jag nämner inga namn dom vet själva vilka de/den är.
När man sitter och skriver saker, så är det alltid som om någon ska peka mot det man skriver.
Är det så det ska vara? Skriver andra för att vara "Värst"?
Här i min blogg skriver jag om vad som händer i mitt liv, hur min dotter utvecklas och lite andra saker.
När jag skriver i min blogg hur min dotter utvecklas exempelvis så är det alltid någon som skriver i sin egna blogg om nästan samma sak, bara för att vara värst? Det är ren avundsjuka som kommer in i bilden.
Och det kan jag inte riktigt förstå eftersom alla utvecklas olika, men ja kan vara ärlig och säga att jag är stolt att hon utvecklas tidigt. Jag tycker det är himla kul !
Men som jag och Jennie diskutera, alla är sååå olika. Jag menar Alvin har 6 tänder, Iszabella har 0.
Iszabella kan ställa sig upp , det kan inte riktigt Alvin göra. (Nu när jag sett på bilder så har han börjat)
Alla utvecklas olika, och det är helt normalt.
Sedan är det inte bara sånna här saker det handlar om , utan det kan vara från en liten liten sak man skriver om, som någon annan ska skriva om för att riktigt peka !
Onödigt och bara så himla patetiskt.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sjukt rätt!Så länge de lever och mår bra spelar det ingen roll om dom står/sitter/ligger/pratar/går/har tänder och mycket mer därtill!

2009-10-19 @ 23:21:48
URL: http://metrobloggen.se/youngmom
Postat av: Marie [Mamma & Fotoblogg]

Skit i det Elina, man ska låta barnen vara barn, har märkt att vissa ska ha så bråttom med sina barn, låt dom få vara små medans dom är det, små barns tiden går så fort ändå :)

2009-10-20 @ 09:13:08
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Jenka

Ja, det är sjukt! Har sagt det hela tiden att alla är olika, det e ju så det är.Finns folk som stör sig bara för jag skriver det som händer med mitt barn med, men det är ju min blogg och man skriver ju exakt vad man vill. Blir bara förbannad på att de inte kan säga det till mig med en gång..Fast iof hon är ju 14:P Barnen växer ju och utvecklas som det ska och hade det varit något fel hade ju BVC läkarna sagt det :P

2009-10-20 @ 09:38:52
URL: http://liljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0