21 April

Hejhej alla, ett litet inlägg slänger jag in här. Dåligt av mig att inte skriva så mycket, jag vet men det har varit fullt upp verkligen.
9 Dagar kvar till flytten, då kommer nog allt kännas härligt. Det är ju inte en sak som göras innan man flyttar.
Papper som ska skickas in , packa saker, rivit ner hela köket (tapeterna alltså) , ja och allt är allmänt snurrigt bara. Men nu så är det bara tapetseringen kvar, som ska fixas nu någon dag. Förhoppningvis är det ett par som flyttar in 1 Maj fick vi veta idag. Härligt att inte behöva stå med den där jobbiga dubbelhyran som bara har snurrat i skallen ett tag..
Måste ju även ringa till eidars kontor , och höra när jag kan hämta nycklarna eftersom att 1 maj infaller på en lördag. Men jag hoppas iallafall på att de är klara med tapeterna och golvet så jag kan hämta nycklarna den sista April.

Idag går vi även in i vecka 30, Snart är liten här hos oss, förstår knappt att de finns ett liv inuti mig, tiden har ju gått så himla fort. Men snart är han/hon här och vi längtar så otroligt mycket :) <3 .
Jag och David funderar väldigt mycket på om vi ska söka dagis/dagmamma så Bella får vara med andra barn i ca 3 timmar varje dag, men åh de är så svårt de där , känns ändå jobbigt att inte ha henne hos mig på dagarna även om de bara handlar om 3 timmar. Men jag måste ju också tänka på att de kan vara roligt för henne. Så får även jag lite "ledig-tid" med bebis .. Ja vi får se vart vi hamnar när de gäller de.

Sitter nu hos Davids mormor, så jag får väl ta och stänga ner här och vara lite social, ska strax hem. Tvn väntar :)



Mammas lilla älskling för ett år sedan!! <3


Kommentarer
Postat av: Nina, mamma & gravid med tvillingar

Dagis är bra , lite jobbigt för oss mammor men dom har så roligt med massa kompisar :)

2010-04-26 @ 13:20:50
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0