23 April

Goddag allihopa!!
Får försöka skriva lite mer, men just nu känns det liksom inte som det finns något att skriva egentligen.
Idag vaknade jag faktiskt ganska så sent, klockan var 20 över 10 men det var jag inte ensam om. Iszabella vaknade bara någon minut efter mig. :)

Sover väldigt konstigt på nätterna nu förtiden. Älskar ju att ligga på magen, kan fortfarande göra det dock men inte riktigt på samma sätt utan måste ligga med ena benet uppe. Jag skulle inte klara av att sova på rygg. Nejnej.
Med Bella låg jag på mage hela graviditeten. Börjar ju dessutom får väldigt ont i ryggen nu så det gäller att tänka på hur man ligger osv.
I Slutet av graviditeten med Bella, vaknade jag 07.00 varje morgonen.. Lite lustigt, för vi åkte ju in till NÄL 07.00 den dagen hon föddes. Nu har jag börjat vakna 03.30,04.00 varje natt så ja det skulle inte förvåna mig om vi åker in den tiden. Hehe. Lite obehagligt för man vaknar, och man känner en sån där olustig känsla. Så det tar ju ett tag innan man somnar om.
Idag är det iallafall 2 mån och 2 v kvar tills vår sötnos (är) här. Men jag har faktiskt inte tagit åt mig BF datumet som sist, för bara de dagarna man gick över var katastrof. Satt och kolla klockan konstant. Så jag har mer eller mindre riktat in mig i mitten på Juli..

Till något annat, idag fick jag reda på att han i nya lägenhet redan har lämnat in sina nycklar. Så de kommer börja med tapetseringen och allt som ska göras, nu på måndag. Så förhoppningvis hinner dom klart till på fredagen så jag kan hämta nycklarna. Jag orkar verkligen inte vänta mer på att få flytta, vill bara ha de gjort nu. :)

Ne idag är jag lite seger så jag har inte kommit så långt här , Bella ligger och vilar så jag får passa på att ta mig en härlig dusch. Ha en underbar fredag. Tingtiiing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0